Veelgestelde vragen (FAQ)

Zodra een artikel op voorraad is, streven wij ernaar om binnen 2 á 10 werkdagen te leveren.

Wanneer een product niet op voorraad is streven wij ernaar om het product binnen 8 á 10 weken te leveren.

Ja. Na het plaatsen van uw bestelling wordt er contact met u opgenomen om een leverdatum in te plannen voor het afleveren van onze producten door onze bezorgservice.
Alle producten zoals tafels, stoelen en bedden, maar ook kleine items zoals accessoires en lampen worden door onze eigen bezorgservice geleverd.
Ja. Wij monteren en bezorgen onze producten voor een tarief van 100,- euro.

Onze deskundige monteurs zetten uw aankoop zorgvuldig in elkaar op de plek die u wenst. Monteert u uw aankoop liever zelf? Dan zetten onze monteurs uw producten alvast op de goede plaats. Zo hoeft u zelf niet veel te tillen.

U kunt uw bestelling annuleren, maar dan wordt er wel 30-50% in rekening gebracht.

Is de bestelling al onderweg of wordt deze verzendklaar gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. De artikelen zitten dan al in het leveringstraject.

Wij vragen altijd om 30% van het factuurbedrag aan te betalen. De rest betaalt u bij de levering van het product. U betaalt bij levering contant aan de bezorgers.

Voor online betalen kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden: iDEAL en Visa/Mastercard. In de winkel kan zowel contant als met pin betaald worden.