FAQ

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Zodra een artikel op voorraad is, streven wij ernaar om binnen 2 á 10 werkdagen te leveren.

Wanneer een product niet op voorraad is streven wij ernaar om het product binnen 8 á 10 weken te leveren.

Wordt er contact met mij opgenomen na het plaatsen van een bestelling?

Ja. Na het plaatsen van uw bestelling wordt er contact met u opgenomen om een leverdatum in te plannen voor het afleveren van onze producten door onze bezorgservice.

Wat is de verzendmethode van mijn bestelling?

Alle producten zoals tafels, stoelen en bedden, maar ook kleine items zoals accessoires en lampen worden door onze eigen bezorgservice geleverd.

Wordt mijn bestelling (indien nodig) ook op locatie gemonteerd?

Ja. Wij monteren en bezorgen onze producten voor een tarief van 100,- euro.

Onze deskundige monteurs zetten uw aankoop zorgvuldig in elkaar op de plek die u wenst. Monteert u uw aankoop liever zelf? Dan zetten onze monteurs uw producten alvast op de goede plaats. Zo hoeft u zelf niet veel te tillen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren, maar dan wordt er wel 30-50% in rekening gebracht.

Is de bestelling al onderweg of wordt deze verzendklaar gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. De artikelen zitten dan al in het leveringstraject.

Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?

Wij vragen altijd om 30% van het factuurbedrag aan te betalen. De rest betaalt u bij de levering van het product. U betaalt bij levering contant aan de bezorgers.

Voor online betalen kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden: iDEAL en Visa/Mastercard. In de winkel kan zowel contant als met pin betaald worden.

Begin met typen en druk op enter om te zoeken

Winkelmand